Shit vad tiden går snabbt.. :p

Tjapåer!
Jag vaknade fett tidigt imorse för jag skulle åka till Ingarö cykel & sport  för att serva min moppe, så nu är den inlämnad och jag kommer inte kunna hämta den försen på onsdag...(klarar jag mig utan moppe?) x')

Aja, annars på dagen så har det inte hänt mycket, har badat en gång, trots att det var pissigt väder, lirat tv-spel och sätt på film, What happends in Vegas. 
Jag vet inte riktigt om den klassas som en tjejfilm eller så, men den var i alla fall ganska bra, om ni har tråkigt kan ni ju se den x)

Fan vad jag vill repa! >_< 
Har inte spelat musik sen typ jättelänge, jag tror det inte ens var sommarlov senast.... Vi kan inte repa för Max är i norrland och sen när han kommer hem ska han till Gotland:P
Han kanske redan är där, vad vet jag, men iaf, hoppas det blir rep snart :D

Ha det bra så länge, tjo! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0