Sandhamn!

Jäää! Skitbra väder idag ju, jag såg inte ett moln på hela jäkla dagen! :D
Drog till Sandhamn med brorsorna och mamma och var där hela dagen.
Vi kom dit typ vid 10.00 och gick och stekte vid några klippor i en timme, sen gick vi och käkade på värdshuset, sen när vi ätit upp och skulle betala så hade vi bara rikskuponger och dem tog inte emot det.... Men dem gjorde ett undantag och tog emot det ändå men enligt mig så gjorde vi "tekniskt sätt en springnota"  xD
Sen gick vi och köpte varsin glass och promenerade bort mot "Trovillle" (du vet den där sandstranden där alla är).
 Där var vi i typ 4 timmar, inte så varmt i vattnet, så vi stekte mest :)
Sen drog vi tillbaka till båten och köpte glass ( :D ) på båten på väg hem.
 Stekte massa idag så nu är man fett brun/bränd xD

Jag: Joel, vem är brunast, jag eller Morgan?
Joel:  Du! Gemfört med Morre är du värsta black!
(hahah? xD )

*Dagens tips: Ligg inte på¨magen och sola ryggen, du blir ändå mycket brunare där en magen!
*Dagens kommentar: I love naehj!? (av Joel)

Ha de bra, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0