Måndag...eller är det tisdag?

Tjaa på er!
 
Idag så hade jag övernattat hos grannen i deras Stuga där vi hela natten suttit och lirat Guitar Hero 3, i väntan på att det skulle bli ett riktigt fint badväder idag. Men när vi vaknade så regnade, fan vad ledsen man blir då:P Så då fick man sitta där hela morgonen och fortsätta spela tv-spel. :D
Men sen så behövde då Erik, min ena granne som är lika gammal som jag, åka hem och hämta sina kläder som han glömt, så vi fick åka ända till Bromma för att hämta det....Anledningen till att ja följde med var för att vi vart "sommargrannar" i typ 10 år och jag aldrig sätt hans riktiga hus så...det var tufft ;D

Sen drog vi till McDonalds någonstans där borta i Bromma, och jag fick ett Coca-cola Glas! :D
Sen drog vi in till stan, in på Åhlens och köpte ett par kallsonger, som födelsedags present till Eriks pappa som fyller år immorn.
Sen bar det av hemåt igen och nu flummar vi bara runt, hoppas att det blir nice väder imorn.

Tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0