Kroksjön är nice;D

Whaazzuuup?

Idag var en riktigt skön dag :D
Jag drog till kroksjön rätt tidigt på dagen, och badade där ett tag.
Sen kom lillbrorsan och sommargrannarna dit och badade också, och så byggde vi en jätte tuff fotölj av sand på stranden :)

Lunch och sen tillbaka till sjön:)
 Så badade jag där i typ en timme till med grabbarna ända tills vi kom på att vi kunde dra ner till Strömma Kanal och köpa glass. :O
Så vi drog ner dit, köpte några kulor och åt:)
 Sen gick vi ut på bryggan där vid kanalen och började gå ut på ´bojarna´ och så ramlade jag och Morgan (min lillebror) i xD
Sommargrannarna åkte hem från deras sommarställe så Morre och jag drog och badade igen :D
Den här gången så lärde vi oss några nya stunts ner i vattnet, typ "framåt-bakåt-bomben-dyk"  som var askul att göra! :D
Sen drog vi hem, kollade lite på tv, åt middag och sen drog vi till kroksjön IGEN för att träna på den där grejen, efter det drog vi hem, åt glass och kollade på hajen 4.

Det var allt för idag, immorn ska jag serva moppen, ha det naas!:D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

fan vad skojj!! :D

2008-07-21 @ 11:23:32
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0