Snart slut

Alla vet kanske inte det här så: Jag vet inte om det bara är min dator som är seg på att uppdatera eller att det är så för alla men i alla fall, jag har en typ tvångstanke att skriva varje dag men bara en gång om dagen, så om det inte står något nytt men borde göra det, prova att scrolla ner lite på skärmen och trycka på den månaden det är nu så uppdateras det.

Julbord idag, nice! Jag åt rätt mycket faktist, om man inte jämnför med Kahnan men, käkade en massa lussebullar också, enligt mig var dem faktist dugligt goda. Nu börjar det bli såhär skönt men onödigt i skolan att man harlektioner utan att lärarna lär ut något eftersom det snart är slut, tycker det är lite onödigt att vi ens går i skolan nu men aja.

Cowboyen har typ en av sveriges bästa trummisar som trumlärare, Morgan Ågren och därför så får Cowboyen gå på hans konsert som ska hållas i dag gratis, och hela familjen får följa med, så jag ska in till stan och lyssna på prog jazz typ, jävligt skum musik, typ som Frank Zappas men Morgans trumsolon är jäkligt nice så det här blir nog kul! :D

Och håll käften om "punkarhubbe" och grejer, kom med nåt nytt för fan.
 Morgan Ågren

Tjarrå! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

MORGAN ÅGREN <333 wohohohohooooo

2008-12-17 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0