Skridskor på Ekvallen

Yo fuckers!
Idag var det som sagt skridskor på Ekvallen och ja hade inte ett skit med mig men hittade ett par skridskor som var i min storlek och fick låna Tonys hjälm (den ända som fanns kvar..) så det blev så att jag åkte för första gången på säkert 2 år, och ja var inte sjukt dålig faktist, även fast jag typ springer fram på isen (; 
 En jäkla "sexa" sköt mig på benet btw, inte så farligt egentligen men vad fan, nån respekt för dem äldre ska man väl ha?
Vi körde i alla fall väl i ungefär 2 timmar innan det var dags att dra tillbaks och när vi kom fram till hemmesta chillade vi nån halvtimme innan vi gick ner till Konsum där jag köpte en Mars och en Redbull och blev lite extra glad :)

Sen bestod resten av dagen av klassråd, SO och lästimme, sen slutade vi, nice, nice.
Joel hade med sig två kompisar hem, varav en av dem var hans "bandmedlems-kompis" som var jäkligt bra på gitarr, bättre än mig och han är 9 år! - dem lirar i alla fall ihop med en till grabb i ett band dem kallar "BlackEye" och dem börjar redan göra egna låtar, shiet va naajzz.

Jag sov bort över en timme när jag kom hem, sen satte jag mig vid datorn och så käkade ja hamburgare. Sen gjorde jag även klart NO uppgiften om typ mat och gener och sånt där, skönt att slippa det nu.

Nu blire lusse bullar och sånt, kommentera nu för fan! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

6orna fick ju rå spö!

;)

2008-12-04 @ 21:04:24
Postat av: Anonym

är joel den lilla svartrockarn

2008-12-05 @ 18:26:15
Postat av: HUbbe

Haha, lätt ;D





Håll käft om svartrockare, det är inte kul längre.

2008-12-05 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0