Onsdag den 3:e

Tjah finnen!

På förmiddagen så var det en kort matematik lektion ja hade, sen så var det Lucia-träning och nu blev det tydligen så att jag ska sjunga två små solon, skitfint det kommer låta!  -,-'
Sen var det inställd SYV så jag typ hängde runt och skojjade lite med lill-Hubbe, sen så var det resurs och jag gjorde två matteläxor så att jag inte behöver göra dem nästa vecka, nice, nice.

På lunchen så var det en väldigt god maträtt, nämligen pasta med ost -och skinksås så jag åt en hel `Kahnan portion´ och satt och käkade hur mycket som helst i drygt en halvtimme.
Sen var ja fett med mätt och gick upp och lirade lite gura med Pontus, vi ska snart börja planera vad vi ska köra på hemmesta festivalen, och det här året ska jag för första gången ställa upp med en enligt mig själv, bra låt!

På eftermiddagen så var det HKK där vi i princip bara kollade på "Supersize me" som jag tycker är jäkligt bra, blev dock sugen på att äta några Big Mac men ändå x)
Sen vare engelska och då typ när vi kom in i klassrummet så stod vår lärare Johanna och grät?
Så istället för att läsa satt vi typ och diskuterade vad vi trodde hade hänt, så det var en slapp och nyfiken lektion.
Till sist vare extra engelska som sög.

De blir väl lite dator och tv resten av dagen, såg nyss att "Blade 2" kommer på sexan, den e naajzz.
Immorn blire skridskor på ekvallen men jag har inga skridskor, skitkul :P
Peace out!



 


Kommentarer
Postat av: cicci!

Vad hade hänt med Johanna? :O

2008-12-04 @ 21:38:41
Postat av: cicci!

Vad hade hänt med Johanna? :O

2008-12-04 @ 21:39:08
Postat av: Cicci!

Va hade hänt med Joahnna? :O

2008-12-04 @ 21:41:09
Postat av: Anonym

Vennee, nåt jobbigt samtal med nån elev har ja hört rykten om!

2008-12-05 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0