Månnah

Haha, tja på er!
Idag var en sån här dag jag tänkte vara extra glad och  typ skön och så, men så möttes man på morgonen av en massa dryga människor så humöret sänktes, fuck you! ;D

Jag, hatar, hatar, hatar måndagar, seriöst dem sämsta lektionerna ihoptryckta på en dag?
Matematik
So
No
Syslöjd
(gjorde en basker till joel, nääjs)
Engelska
Extra engelska
 -Kolla liksom? Somnade halvt på bussen hem, hade tur att ja inte vaknade för sent och så, men sen när jag kom hem, efter att ha sprungit hem från bussen som ja gör nu för tiden, var ja inte speciellt trött längre, men jag lär väl somna tidigt ikväll istället antar jag.
Fett intressant va? Näää, men ändå, vad fan ska man skriva om då? :)
Jo, nu kom ja på något!
Julkalendern 2008 - "Skägget i brevlådan"  mitt första intryck var att den sög och så, men jah vet inte riktigt om det var för att jag var trött och flummit som jag kollade på den, men den var faktist lite skööön, så de är näjzz.

Hade planerat att repa immorn men så vare nåt med att Rytmus fixar om sina lokaler för att dem ska flytta hela skolan till Dieselverkstaden så de blev inte, fett trisst, men kanske blir nåt hemma hos Jocke iaf.

Jävligt skönt att snön är borta tycker jag, inte lika kallt eller blött, men inga snöbollskrig... aja, peace out!


Kommentarer
Postat av: cicci!

Tråkiga lektioner hahah!

2008-12-01 @ 20:02:33
Postat av: Anonym

hah, jaa

2008-12-02 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0