Juldagen!

Vaknade halv ett av att kusinernas pappa, Ola, mer eller mindre satte sig på min sängplats, en bäddsoffa, och började lira GH4 och strax därefter kom två av kusinerna, Mattias och Ellinore och började lira, så det var väckningen.
Sen nån timme efter det var det frukost, risgrynsgröt och fika, fett nice, tröck såklart i mig för mycket.
Ännu en timme efter det kom familjen för att hämta mig, åt lunch/middag där, ännu mer julbord, oj oj.
Sen körde vi ÄNNU mer GH4, fett roligt spel alltså. Vid typ 8 på kvällen åkte vi hem, jag var då helt proppad med skit så jag bara kände hur kroppen mådde dåligt men äsch, satte mig och käkade chips och kollade på "Bulletproof" som var en actionkomedi med Adam Sandler, skön!
Gissa vad jag gjorde resten av kvällen? Hah, ännu mer GH4 men då mådde jag seriöst illa så jag gick och la mig.

Årets Julvärd i SVT1, Lasse Kronér tyckte jag var skön faktist, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: cich :D

"...jag var då helt proppad med skit så jag bara kände hur kroppen mådde dåligt men äsch, satte mig och käkade chips..."



haha skön.

2008-12-27 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0