Julafton!

Tjaa, har vart seg på att uppdatera, men ah, här är anledningen.

.

Drog till kusinerna, familjen Nyman vid halv tre.
Började att kolla `Kalle Ankas jul´ såklart, jultradition liksom, sen var det mat, käkade som fan, gott vare.
Sen vare fika, glass, tryffel, panacotta, lussebullar osv, skitgott, tröck i mig som fan, höll nästan på att spy men nä.
Julklappsöppningen var tidigt, redan typ vid 6, åh här kommer då en lista av vad ja fick i fall att någon undrar..

*Trumvirvel
*Symbal
*Rakhyvel
(haha?)
*Presentkort på JC
*Pengar
*Guitar Hero 4: World Tour
(woho!)
Sen så kommer vi fira en mini jul med mormor om typ en månad men då blir de bara nåt litet paket, glad för presenterna men besviken att jag inte fick nån boxningssäck, stackars Morgan...

Kusinerna fick också GH4 så efter att vi kollat på `Karl-Bertil Johnssons Julafton´ så började vi lira det, vid kanske 8 på kvällen, så käkade vi massa godis och grejer, sen när vi skulle åka hem så säger mamma "Oj, jag har råkat beställa en vanlig taxi, så det får bara plats 4st, Robert du får vara kvar här, hejdå"
Men vaa!? - Så jag fick vara kvar där då, körde ännu mer GH4 så sammanlagt körde vi det 8 timmar för vi slutade inte förrän kl.4 på natten, sen gick jag och la mig.

GOOOOOOOD JUUUUUUUUL! (i efterskott.)

Kommentarer
Postat av: cäcä

haha nice. god jul ! :D

2008-12-27 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0