3:e Jullovsdagen!


Tjaa, glömde skriva igår så här kommer om måndagen så kommer ett om idag senare.

Måndag
Vaknade av att Morgans kompis kom på morgonen och att hans kompis pappa stod och ropade ``Morgan, vi är här nu!´´ typ klockan 8 på morgonen, jävla idiot!? Tror han att alla går upp lika tidigt som han och hans lilla son på jullovet eller? Aja, när jag då vaknat drog jag på "Home alone 3" som jag inte hunnit se klart, den är skön asså. Sen gjorde jag frukost, varma mackor, najs, sen gjorde jag extra stora smörkolor, NAJS!
 Sen kommer jag inte ihåg mycket av dagen, kommer ihåg att jag skulle göra risgrynsgröt men så läste jag fel på receptet så jag fick göra om det så det tog 1,5h att göra gröt, hah, sen såg jag typ halva "Jingle all the way", en julmfilm man får ännu en julkänsla av, huvudrollen är Arnold Schwarzenegger och han är typ en pappa som är dålig på att hålla sina löften till sin son och koncentrerar sig film på hur det är att köpa julklappar i sista minuten, och såhänder massa skumma saker, skön.
Sen åt jag middag och sen ringde Jimmy, rep på gång, så jag drog till Jocke så satt vi där och softade i replokalen nån halvtimme tills Jocke kom (han bor hos sin mamma den här veckan), sen så lirade vi i typ två och en halv timme, sen drog ja hem och kollade "Scrubs" på tv, sen la jag mig i bäddsoffan och somnade till "Titanic". 
 
Grymt viktig information...nää:
Alla medlemmar i Plural har skilda föräldrar utom jag.
Rätt skumt hur den nya "vanliga familjen" ser ut...

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0