Ganska soft tisdag

Dagen började med ett svenska prov, men det var inte alls speciellt jobbigt tycker jag, bara skriva lite grejer för att fylla raderna, hade liksom 1,5h på sig att skriva så de var bara kluddra på med massa. Var klar efter 40 min, så jag typ... hängde i skåphallen. Sen var det musik, hade ett väldigt lätt Julle kryss för att Mats hade skrivit det, sen skulle vi då spela julsånger och så sjöng Mats, nice...
Sen var det fisk till lunch, så jag åt inget och det var väl kanske en anledning till att jag var sur under lunchrasten när jag, Kevin, Kahnan och Micke lirade pingis och Tea och Jennie störde oss, då var ja låg och blev irriterad.
Men aja, sen bild, tråkig lektion, sen engelska, så fick vi reda på betygen och ja hade tydligen höjt mig till VG i både engelska och svenska, najs!:D
Sen var idrotten inställd, typ första gången någonsin, så vi slutade, skönt som f*n :)

När jag kom hem så gjorde jag en bytte med kladdkaka och kollade på "That 70s show" medans jag åt den, och i söndags fick jag reda på att grabbarna i Pural typ älskar det programmet lika mycket som ja, så det är skitnice ;D
Började se på filmen "Thelma&Louise" men tröttnade, kan nån ge mig filmtips?
Komigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0