Äntligen!

Nu är de slut, slut, schlutt! :D
Vanliga lektioner till lunch, sen hade vi dubbelpass med idrott, första passet var chill, bara pingis, sen andra passet så trippade vi över till andra planhalvan så körde vi nån slags hinderbana där, så var man ihopbundna 3 och 3, så skulle en av dem ha ögonbindel, ganska kul grej faktist, sen i slutet på hinderbanan så fick man ställa sig högst upp på ribbstolen och droppa med ryggen ner på en tjockmadrass, så gjorde ja det men min kropp var typ så van att köra "bakåtvolts postitionen" så jag höll på att slå knäna i käken när jag landade, men klarade mig så det var nice!
Sen fick vi betygen och jag fick faktist helt sjuka betyg, eftersom vissa tror jag är ganska dum typ..

Gjorde en massa smörkola när jag kom hem, sen såg jag på "Robins" som det var säsongs avslutning på och sen "Kim Noak badade aldrig i Genesaretts sjö" som typ var en svensk... komedi/thriller, skön, se den om du har lust, stark 3/5 toasters!

Nu äre lov, jäklar vad nice, hoppas bara man inte sitter för mycket still hela lovet och käkar massa godis, fast det skulle försig vara najs att gå upp några kilon men, ah, får se, god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0