Annandag Jul

De känns som att jag ofta kommer med massa filmtips till er, ni kanske har några till mig? De är bara lägga in i kommentarerna i så fall.

Första väckningen på morgonen var pappa som halv elva började spela trummor, men jag lyckades på nåt skumt sätt somna om men sen började Morre och hans kompis Kim spela GH4 vid tolv och då gick de inte att somna om.
Såg typ 11 Scrubs avsnitt igår, men det tog typ 3h på datorn istället för om det skulle vart på tv och tagit närmare 6h.

Stör ni er inte jäkligt mycket på alla reklam avbrott? De har ju fan blivit värre också, i princip varje KVART är de en 4min reklampaus, och så har ja hört rykten om att dem måste trycka in mer? -.-'
På tal om reklam, här är min lista över dem skönaste.

Tele2 - Born to be cheap
ICA - man har ju alltid gillar ICA reklamerna (;
Telia - dem är rätt sköna ibland.
Olw - av dem här goda?
Radiotjänsten - gillar den där låten, där dem tackar alla som betalat tv-avgift.

Nu orkar jag inte skriva nåt mer, hörs!
God juul!

Kommentarer
Postat av: CCC

Angående det första: det går ju inte att ge dig filmtips, du har ju redan sett allting... :p

2008-12-27 @ 15:23:37
Postat av: Anonym

Hahah, nää, inte allt (a)

Inget du kan tänka ut som är bra, som jag inte sätt?

2008-12-28 @ 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0