Alriiight..

Tråkigt matte på morgonen, därefter var det intressant NO med massa darwinism, därefter var det en kort SYV lektion där vi hade ett "SYV prov" kunde väl det mesta av det, sen på resursen gjorde jag matteläxan och därefter var det lunch!
 Då var det nåt ovanligt som hände, det var soppa på en onsdag? Det har fan alltid varit det på torsdagar, samma sak var de för ett tag sen då det var fisk på en måndag istället för tisdag? Rätt ska fan vara rätt, vet inte om det är nån liten tvångstanke men om en sak jämnt händer på ett sätt ska den inte ändras.

Därefter var det den efterlängtade Hemkunskapen där vi gjorde smörkola! Han inte fixa ihop massa småbitar så jag gjorde en stor grabb och tog med hem.
Sen så var det lucia träning, den gick väl sådär halvbra men vaffan.
Engelska och sen förstärkningsengelska efter det, sen var skoldagen schlutt.

När jag kom hem smälte jag smörkolan och gjorde små bitar och la in i smörpapper, tog två timmar.
Nu äre mat, sen blire nog "Hannibal" ikväll, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0