2 advent

Whaazzupp? Kommentera!

Blev väckt av morsan på morgen, skitkul, åkte med päronen till mölnvik, närmare bestämt Inter sport. Vi köpte ett par kängor till Morre och dem var inte så snygga, eller ah, vi får se vad han själv tycker, Sen åkte vi till Brisak för att skaffa hem lite mer julbelysning, för vi har ett fett tråkigt hus med nästan inge belysning, vad tycker ni att man ska ha, swedish eller USA? Kommentera! 
Vi kom därifrån med nån röd slinga vi nu har satt upp i en ful gran utanför huset och två pappers-jul-stjärnor.
 
När jag kom hem så satte jag på filmen "Banliue 13" och så kollade jag och Cowboyen på den, den är fan nice, fransk och så men ändå, ett bra filmtips! Sen har jag bara suttit och lodat vid datorn och väntat på middag, sen blir det "Andra avenyn" följt av det väldigt intressanta vetenskaps/humor programmet "Erik och Mackan: Snygga och smärta" så får vi se vad som händer under dagen, nu kom precis Morre hem från fryshuset, han hade tänkt åka waveboard där men de fick han inte, så jäkla ägd för ja sa att han var dumihuvet som tog med sig den men nu lärde han sig.

Onödig info: Joel kallades när han var liten för Snoppas, sen några år senare blev det till Snoppit och nu är de Mr. Porris - alla nicknamnen är de pappa som startat ;D

Tjapåer!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0