07.12.08

Tjäänare!

Först och främst vill jag typ skälla på er som läser det här, i förra inlägget skrev jag många gånger att ni skulle kommentera, och så hade jag ett rekord på att 34 personer hade läst den, men så hade jag inte fått en ända kommentar? - Kom igen, var lite sköna och skriv nåt skönt!


Sådana här dagar som denna är ganska jobbiga när man liksom inte har ett skit att skriva om, men jag ska försöka så gott det går liksom. Dagen började med att vi hade inställd matte, NAJS, men för mig varade håltimmen bara i en halvtimme för jag skulle ha lucia träning. Det var ganska nervöst och pinsamt just den här träningen för att idag så sjöng jag solo, och så lät det inte bra. Men jag ska försöka sjunga bättre nästa gång, hoppas ja i alla fall.

Sen var det NO och grejer, håller på och lär sig om Evolutionen, alltså typ den vetenskapliga tron på hur världen har uppstått och det är vad jag tror på, det här är bara min åsikt men, om man tror på massa berättelser några gubbar skrev och satte ihop till en bok för över 2000 år sen för att få makt och hävdade att det var guds ord, vanliga sagor liksom - om man tror på det som står i bibeln så tycker jag att man är ganska efter och smått dumihuvet, jäkla amerikanare. Detta är dock bara min åsikt, kommentera gärna.

Sen var det pannkakor till lunch, NAJS, så tog man först ett lass med åtta pannkisar och högg in, så hade Pontus och Filip råkat ta lingonsylt och jag skrattade åt dem. Sen var det dags för nästa portion och så spanar man liksom in sylten man tar så den inte är lingonsylt genom att bara klämma ut lite, och då såg det ut som jordgubbsylt, nice tänkte jag och tröck ut en stor klick och satte mig för att börja käka.
Men när ja granskade och analysade sylten så märkte jag att det var jordgubbsylt feat. Lingon, JÄVLA MATTANTER!?
Häller av sylten på en ny tallrik och går iväg för att hämta riktig, fin, jordgubbsylt.
Men då så var det tydligen så att jordgubben var schlutt och att det bara fanns den där mixen, så då fick man ta äppelmos, det funkade ju också men, jordgubbsylt ska det va -.-'

Anyway, vad hände sen? Hade syslöjd, trisst, sen svenska, gick egenom frågor till provet, sen hade jag extra engelska och Kevin var sjuk så jag fick sitta bredvid Boman, men de funkade så bra så.
Immorn äre musik och bild, hoppas att inte musiken är inställd för vi är fett efter i det nu för den vart inställd så mycket - nu vet ni det. När jag kom hem var det tre stycken "That 70s show" avsnitt i rad, jäkligt nice.
Sen åt jag middag och allt det där trissta..

Här är kvällens tv program för mig:
*20.00 - Livet i fagervik (drama/ komedi serie på 1an)
*21.00 - 2 1/2 men (vem vet inte vad det är? på 6an)
*22.00 - My name is Earl (på 6an)
*22.30 - Weeds (komedi/ drama serie på 6an)
*23.00 - Scrubs (skönaste komedi serien av alla, på 6an)

 Jäklar, fastän inte ett skit hänt under dagen så blev det värsta inlägget. KOMMENTERA! :D


Kommentarer
Postat av: cäccyy!

HAhahha jorgubbssylt.. "Pannkisar" hahahha :D



evolutionen är lite kul sådär ..

2008-12-10 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0