I'm singin in the rain...

Hej på er.
Regn idag igen, fett trisst men vad fan.
Vaknade och gick till lillstugan där ja byggt upp farsans gamla bänkpress och tränade lite, sen gjorde jag frukost.

Vi skulle äta ostkaka till lunch och vi hade ingen grädde (oh shit!) och jag hade glömt min mobil i mammas bil, så ja åkte med moppen till mammas jobb och hämtade mobilen.
Fick gräddpengar av henne och åkte till Shell och fixade grädde, sen åkte jag hem och åt upp frukosten jag tidigare hade gjort x'D

När Joel fyllde år fick han ett vattengäver som man ska "suga" in vattnet i, men vi har kommit på att man kan "suga" hud med den istället så nu har vi en massa "sugblåmärken" över allt xD

Ehm, sen efter det så åt jag och Morre lunch, jag gjorde en kladdkaka, åh sen så satt jag mest och lirade tv-spel och kollade på Entourage :D
Men sen typ vid 18.00 så drog han så då drog ja och grannen ner till "Kroksjön" och badade mitt i regnet.
Nu blire nog massa tv resten av kvällen, ska snart dra och titta på "Dexter"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0