Fortfarande regn..

Öööh, idag så gick jag och tränade just efter att jag vaknat, typ en halvtimme, sen åt jag frukost och spelade Motorstorm.
 Evylina hade åkt hem men Ellinore var kvar, gjorde korv med bröd och knallade sedan ner till kroksjön.

Nån jäkel hade flyttat på hela bryggan så den var lite uppdragen och sne >.< (Man vågade inte hoppa, visste inte om man skulle dyka ner i nåt berg :P)
Jag och brorsorna drog tillbaka den lite i alla fall, sen badade vi i runt en timme.
Jag drog hem, satt vid datan, sen åkte jag och mamma till "Lill Plogen" och köpte pizza :D
Åt pizzan hemma, sen körde jag lite mer Motorstorm, och sen slog ja mig ner vid datan igen.
Inte mycket alls hände idag alltså, men när solen kommer tillbaka så jäklar ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0